Whey Protein – Najpopularniji Suplement

Whey Protein – ubedljivo najpopularniji suplement današnjice. Pogledaj neke od odličnih zdravstevnih benefita koji ti pruža.

Whey Protein Može da ti pomogne da povećaš unos BCAA i Proteina

Proteini su glavni graditelji ljudskog tela. Koriste se za razne stvari u našem organizmu – i male i velike.

Whey Brendovi
Popularni Brendovi Whey Proteina

To uključuje tetive, organe i kožu…kao i hormone, enzime, neurotransmitere i razne vrste sitnih molekula.

Proteini su jako važni za delove mišića koji vrše kontrakciju.

Proteini se sastoje od amino kiselina, manjih molekule koje su povezane zajedno kao biserna ogrlica. Neke amino kiselinine su proizvedne u ćelijama našeg tela, dok se druge dobijaju iz ishrane. One koje moramo da dobijemo iz ishrane se zovu “esencijalne” amino kiseline.

Proteini koji nas snabedavaju sa svim amino kiselinama se smatraju za najbolje proteine – i whey protein ih je prepun.

Sadrži i dosta BCAA, kao što su na primer Leucin i Cistein.

Istraživanja pokazuju da je Leucin amino kiselina koja najviše utiče na rast, i da Cistein može da poveća nivo ćelijskog anti oksidanta Glutationa.

Whey protein može da bude naročito efikasan za stimulaciju rasta u ljudima. Ljudsko mleko se zapravo sadrži od čak 60% whey-a, dok kravlje od samo 20%.

Doziranje i Kontra Efekti

Generalna preporučena doza je 1-2 merice (25-50g) dnevno, obično posle treninga.

Whey Vežbanje

Preporučuje se da se pridržavate instrukcija na ambalaži.

Vodite računa da ako već unosite dovoljno proteina kroz redovnu ishranu, dodatna suplementacija može da bude kompletno bespotrebna.

Iako postoje neke sumnje da može negativno da utiče na bubrege i da može da doprinese osteoporozi, to nije tačno – naime, proteini su se pokazali da štite od osteoporoze.

Ako jedete previše whey proteina, možete da primetite simptome kao što je mučnina, gasovi, bolovi i grčevi u stomaku, proliv. Neke osobe su i alergične na Whey. Ako vam ne odgovara redovni koncentrat, pokušajte sa izolatom ili hidrolizatom, ili jednostavno zaobidjete Whey, i konzumirajte neke druge proteinski bogate namirnice.

Generalno, whey protein je izuzetno bezbedan, i ogromna većina ljudi može da ga konzumira bez bilo kakvih problema.

Tako da, situacija je prilično jasna. Ako se baviš nekim sportom, bilo da je ozbiljan bodi bilding ili si samo rekreativac, odlična ideja je da kreneš odmah sa nekom vrstom suplementacije Whey proteinom. To je naročito važno ako si kao većina ljudi danas, i ne obraćaš dovoljno pažnje na zdravu ishranu, i verovatno ne unosiš potrebne količine proteina dnevno.

Čak iako nisi neki sportista, šejk od Wheya može da ti bude odličan kao zamena za obrok ili užina, pogotovu za neke obroke koje su često nezdravi ili kalorični (na primer, doručak ili kasna večera). Nove formule su obično odličnog ukusa, tako da može da posluži kao fantastičan dezert.

Postoje razna druga korisna svojstva ovog suplementa koja prevazilaze sam protein ili dobijanje/oporavak mišića posle vežbanja. Na primer, odličan je za osobe koje žele da smršaju, može da ublaži simptome nekih hroničnih bolesti, ili čak da štiti od raka.

Pošto je tako popularan, Whey protein je jedan od najbolje ispitanih suplemenata na svetu, sa gomilom detaljnih istraživanja koja potvrdjuju sva njegova delotvorna svojstva i bezbednost korišćenja, tako da možeš slobodno da kreneš da ga koristiš bez nekih većih nedoumica ili briga.